Ut och träffa elina ;*

Tjenis hemma nu :)
Mamma och ja åkte till skärholmen vi gick till Åhlens och köpte rexona till mig den tog slut,
sen så köpte mamma typ en blus eller nått liknande:)
Efter de åt vi thai mat man fick välja självvad man ville ha skit gott var det :)
köpte en grymt snyggt sakl till mig och skydd till pappas iphone.
sen in till kicks köpte smink och efter de snabbt till ÖoB och köpte lite godis och sånt skit där :)
Träffade boss och hans mamma på väg hem, såklart så måste min mamma börja prata med hans mamma -.-
Sen så åkte vi hem och köpte en hamburgare till pappsen och nu är jag hemma här och kollar på lite
inlägg emma harlagt upp :)
Hoppas ni vill ha headers som emma gjorde grymt snygga ju ;*
Men ska möta elina och hennes hund Dolly snart tror jag, hon ska bara komma
hem hon kollar på lägenhet till hennes morbror.
Ska kolla på film köpte lite gott till kvällen, vet inte vad de blir för film me säkert nån komedi :)
Men vi hörs senare ska snacka lite med emma om saker som vi kanske kan göra på bloggen
nästa vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0