Somnade i skype..

Hej alla underbara läsare, låg och kollade på film förut ju och låg i skype.
Nu sitter jag i skype med ännu flera och somnade :$ Men Marcus spammade mig via luren hade ljud på och la den på ett mini bord som man ska ha datan på så att den inte blir varm asså så man kan ha den i sängen okej what ever.
Så vaknade av att jag blev spammade.

Men är skit trött just nu kommer ju fan somna snart igen men ska försöka att inte göra det men men..
Vill inte vara osocial men när man somnar så är det liksom sjukt skönt så man orkar inte vakna och när man är såhär trött som jag är just nu så är sova det ända man vill hahaha.
Okej nu orkar jag inte skriva något mera men ska nog försöka slänga in en hiss och diss alla underbara så ni får något roligt inlägg från mig att läsa också.

Sen så ska jag nog försöka fixa skyltar hit till bloggen som vi kan ha på slutet av inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0