SLUTA!

trött på alla som skriver samma sak om en kändis/bloggare hela tiden
Kissie: Så jävla ful så jag kan nt ens beskriva henne!
snälla en fake docka med blonderat hår,lösnaglar + löshår
och så jävla dum i huvet!
"AA nu äter jag bara 50 kalorier om dagen jag vill nt bli tjock"
SNÄLLA!! hon går så att alla tjejer vill bli fjortisar och vara som henne fula äckliga bombade med smink
fula ungar som skriker AAAAAAAAA åt en pinne! DIE BITCH

Justin Bieber: FÖRLÅT ALLA BELIBERS SOM LÄSER DETTA!
Jag är inget fän av honom han kan sjunga men jag tycker nt om han!
SLUTA SKRIV PÅ FACEBOOK OM HONOM VI HAR INSETT ATT NI ÄR EN JÄVLA "beliber"
Finns massa tjejer som ba han ska bli min man, jag ska gifta mej med han?
Vad är problemet, han har ju en tjej och era drömmar kommer inte att uppfyllas!
NEJ JAG HAR INGET IMOT HAN BARA IRRITERAD PÅ ALLA BRUDAR SOM LEKER STÖRSTA "PROUD BELIBER"

1D: Vem är dom ens?
har typ hört en av doms låtar och jag gillar nt alls den..
Inget mer om dom..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0