Skypeeee

Hello sitter i skype men världens bästa kanske? Eller näst bästa jag är ju bääääst såklart (aaaaa)
Aja har städat och möblerat om lite i rummet vill säga en hylla hahaha, nej men har satt fram våran stero igen och satt vår tv lite bättre i fönstret.
men asså har inget att skriva skoldagen var väl nice först när jag och maja kom till skolan vid typ 8 så somnade jag på ett bord sen väckte maja mig och då la jag mig på 4 stolar och somnade där sen kommer Yayo och ska ha ena stolen, fett jobbig osv.. så då vaknar jag sen under själva samligen ligger jag och halvsover och messar hahaha fett nice!

Under skolan så var jag med Maja, Natalia, Emily och Emilia snackade lite med Elin och Marcus också om lite saker som inte kommer tas upp här i bloggen!
Ni får ha det bäst så bloggar jag nog lite mera ikväll, puss :*

Har suttit och gjort någras designer och så! Imorgon blir det nog att träffa Julia Lindblom om inte så sitter jag väl och gör lite designer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0