Rubrik:

Hej alla underbara läsare.
Är hemma just nu ska ta och ladda ner lite penslar till Photoshop har jag tänkt sen kommer jag sitta och leka lite i det och sen tillslut kommer jag lägga upp lite bilder jag gjort där.
Ska ta och skaffa 1 eller 2 nya kategorier, 1 ska heta "Designer/Bloggen" iaf sen kanske jag ska skaffa en ny kategori till mig själv som kommer hetta nått liknande men där lägger jag upp designer JAG gjort till er läsare och hur man gör för att beställa en design (kommer vara gratis)
Sitter jag i skype med Maja och samtalet är ju SÅ sjukt socialt (not) asså hon sitter och lyssnar på musik och jag sitter inne på facebook chattar med sötnosen.
Men ska typ fixa lite nu det jag sa förut så ni får ha det så roligt medans ska be Natalia blogga sen om hon inte slängt in ett inlägg under den här tiden hahaha!

Kommentarer
Postat av: Helen

Hopps du haft en toppen dag :)

2012-02-02 @ 16:47:47
URL: http://heleeens.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0