Plugg :)

Hände en sak nyss:

Min mamma kommerhem jag går till henne och min bror med jag tar hennes väska och skit, och min bror hennes
jacka han skulle hänga den och precis då när jag gick in till köket hörde jag en smäll
mot golvet!
Jag blev rädd så jag gick till hallen och kolla och där låg min bror och hade svimmat i några sekunder...
Han vaknar till och säger att allt bara blev svart och han hade ingen känsel, mamma blev jätterädd
och sa att jag skulle hämta nått kallt till honom!
Bra att ingen annat hände!
Han sover inte alls mycket, äter nt heller och tränar innebandy och är 16 år!
Men ja...

Ska plugga lite nu håller på med engelskan ska redovisa det imorgon.
Och kanske svenskan om jag hinner eller om Peter inte fortfarande är sjuk...
Men ja ska fortsätta med det och kanske skype med nån :)
2010 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0