Nyss duschat

Hej alla underbara!
Har nyss duschat och hjälpt en tjej med sitt kärleksproblem!
Hoppas verkligen att det hjälpte men ligger i sängen och messar, ska snart stänga av datan tror jag!

Men vill du/ni ha hjälp med något problem? Kontakta mig via våran mejl: [email protected]
döp mejlet till "Problem" eller adda mig på facebook och skriv i ett privatmeddelande att du vill ha hjälp med något problem du har så ska jag försöka hjälpa dig så gott jag kan!
Min facebook hittar ni i menyn eller HÄR!
Ni får ha det så jätte bra jag och Natalia sitter och håller på med designen lite smått några steg i taget så ni kommer ha en HELT ny design någon gång under nästa vecka låter det bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0