Internet fucka

Jag kunde inte blogga igår för mitt internet sög!
Så fick typ sitta och göra andra saker som itunes och skit.
Men idag åkte jag me mamma till jobbet satt mest på ipaden och spela,
sen så vidkanske 12 åkte vi till mörby c och handla lite på H&M fick me en tröja
2 bh och även strumpor.
Senare efter de in till Åhlens och fick med en concealer från viva la diva och en borste till det :)
Efter de in till skärholmen och käka thaimat sen drog vi bara snabbt in i äfferen och handla sen raka vägen hem!
Så de va ganska lyckat nu har jag städat mitt smink och även lite på skrivbordet
så nu är det lite mer ordnat är förut!
Men idag blir de inte utgång e ilf ledig imon så vet nt direkt vad jag ska göra :/
Men kanske utgång blir de eller hemmamys, pappa och brorsan åker ju på nån bil grej
hela helgen får följa med mej vill nt ;p
Så de blir bara jag och mamma hela helgen :)
Men jag bloggar lite senare för ska ladda ner några filmer och sedan efter de kanske plugga sometinghs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0