Ingen täckning i det här rummet.....

Sitter i TV-rummet med mamma just nu och har ingen täckning typ asså den ligger på 1 vet inte om ni fattar?
Aja vill vara lite social mot mamma men vad ska man säga tog med mig datan ner men spelar ingen roll ska stänga av den snart och kolla på TV med mamma (gullig dotter hära) INTE..
Har gjort lite skyltar till min egna blogg och den här!
Blev ganska nöjd med dom faktist vill ni se dom?
Dom kommer i slutet av inlägget.
Va med Julia Lindblom idag och mamma och resten av familjen var på heron kollade på bio och bowlade orkade typ inte följa med så jag och Julia hade fest för hos själva hemma för jag är så grym och kommer på hur jag får sjukt högt ljud med alla låtar jag vill ha ;)

Aja vi hade det sjukt nice garvade HELA tiden drog ut och gjorde sjukt roliga saker och allt hahahahaha herregud sen när julia skulle hem och vi va påväg till bussen så snöade det skit mycket och julias luva på hennes jacka var kort så det såg ut som att hon typ hade gråtit för hennes mascara rann ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0