Fredag <3

Åhh hemma :)
Fösta så gick jag till hallunda vid 3 och hämta upp jasmin och michele och sen gick vi runt i affärer.
Efter de stack vi hem t jasmin och skulle hämta hårfärg men michele ville ha mer blond, men
hon åkte ist till T-centralen och hämta Linnea :)
Sen så kom dom och vi snacka lite och så första gången jag träffar linnea trevlig var hon.
Men sen så kom alper och nån robert och skit sen jag gick snabbt med jasmin hem till henne och sen
gick jag hem sitter nu mitt rum och ska snart beställa pizza :D
Ja jävligt hungrig är jag men imon åker min pappa och bror och hans kompis till den dära bil saker.
Så ja lite roligt kommer få ha min brors rum en dag :)
Hahah nej men jag bloggar sen för just nu ska jag dra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0