En snarkade mormor.....

Hej min mormor är hos oss idag asså hon ska sova här för mina föräldrar är någonstans i stan?
Men hon ligger inne i mammas och pappa sovrum och sover och snarkar sjukt högt hahaha
Va iaf i Rönninge och träffade Marcus, Sebbe och David hahaha frös typ ihjäl påvägen hem till David asså kändes typ som om det var -345 hahaha inte så mycket kanske men ändå det var liksom skit kallt..

Ska typ ta och stänga av datan nu och sen blir det att ligga och messa med folk tills jag somnar..
Är ganska trött just nu men ska ta och sätta på mig ett par shorts och en tröja sen lägga sig under täcket messa och somna! Min dag har iaf varit sjukt bra, hur har eran varit då?

Nej nu får ni ha det så bra bloggar mera imorgon när jag vaknar puss :*


Kommentarer
Postat av: anton

oj sorry, fixat nu! :)

2012-02-05 @ 02:24:57
URL: http://antevante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0