Svar på tal



Ida om :o:
Skryt lite mer kanske? ful design.
IP: 92.32.118.137

Natalia svarar:
Sv; Hej Ida, Tack att kommentera våran blogg och att vi fick en till läsare :)
Emma skryter inte hon kanske bara ville lägga upp detta det är våran blogg inte din? 
Lite konstigt att du bryr dig om det, och om våran design är ful så kanske du kan bättre?
Ja, kan snacka med dej på facebook om du vill Natalia WIszniewska@fb..
Snälla jag vill bli som dej ha inget liv och kommentera andras bloggar med elaka saker :D 
Någon snäll som kan spåra upp ip nummer snabbt? kommentera isf :)

Emma svarar:
Hej naaw va gullig du är "Ida" om du nu heter så? Jag vet inte..Som sagt tack för att vi fick en läsare till och att du ansträngde dig
att kommentera det var gulligt av dig. Sen vad är det jag skryter om?
Du kan ju göra en design till oss isf om du säger att vår är ful då kan du väl göra en bättre själv?
Aja har spårat om din  IP-adress och ja du lilla flicka du bor i tyresö. Ska hitta lite mer information om dig!
Nu ska jag ha ett liv och inte som dig sitta och kommentera andras bloggar med elaka kommentarer men whatever
HATERS MAKE ME FAMOUS




Kommentarer
Postat av: Malin Oskarsson

Hej, fin blogg! Allt bra? :D

2012-02-04 @ 23:50:37
URL: http://bbanajd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0