Dålig uppdatering av min sida

Ja jag vet men det är för att jag är grymt trött när jag kmr hem och så.
sen orkar jag inte eller så glömmer jag ibland ;p
Men nu ska jag ta tag i detta för kan nt slappa hela tiden :)

Ilf så var de skola hände massa saker och så..
JAG HATAR ALLA <3 DAG'!
den kan dö med sin jävla valentin..
Men aja kom hem mamma gjorde mej lite på bättre humör hon köpte en tröja jag ville ha och
en kräm till min torra hud!
Men nu ska jag fixa mitt ansikte och lägga mej, kanske lyssnar på musik lite :)
Men imon vet jag inte om bussen kommer gå för att de ska snöa hela natten så man vet aldrig.
Mamma ska ilf kolla de för hon åker ju tunnelbana och sen buss.
Men ja får hoppas på de bästa hör av mig imorgon ist,
kommer vara mycket piggare då!
Jag och Emma tänkte göra frågestund så vill ni att vi ska ha det?
Kommentera :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0