Ändrarde planer

Fick reda på att vi skulle äta i pizzerian fast jag inte ville -.-
Så jag tog en kebabtallrik och åt inte ens halva så mina föräldrar är tjockisar
och typ åt av den hela tiden :(
Haha nej men sen efter de gick jag och mamma till ica och handla lite gott och skit emma ringde mej
hon väntade på tåget hon ska träffa marcus och några till i rönninge.
Men sen skulle hon på tåget så vi la på, sen mamma köpte cigg och vi gick hemmot
Träffade Felix,Jonte,Alexi och nån mer va det men såg nt ;p
Sen nu sitter jag hemma och har tråkigt dricker cola och ska snart lite lite MW2 har tråkigt så blir köra med brorsan Men ilf ska ta ett bad senare ikväll och bara ta det lungt framför en film :)
Emma vet inte när hon kommer hem så det kanske blir så att hon inte bloggar idag.
Sk ilf tanka på min lur me pengar snart 195 så kommer ha internet i en månad YEAAH!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg! :)

2012-02-04 @ 19:18:11
URL: http://franvalptillvuxensmatte.blogg.se/
Postat av: Sofia ♥

Jättefin blogg! ♥

2012-02-04 @ 22:44:54
URL: http:// www.dendarsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0